Werk jij als beleidsmedewerker aan de energietransitie en loop je tegen een vraagstuk aan? Ontdek tijdens deze werksessie hoe data kan helpen. Tijdens deze werksessie breng je je eigen knelpunt in. Dit kan bijvoorbeeld over de gebiedsgerichte aanpak gaan, over netcongestie of de verduurzaming van de industrie.
In de werksessie:
- krijg je meer inzicht in het onderliggende probleem achter jouw vraagstuk
- ontdek je welke data en informatie kunnen helpen om weer verder te komen
- wissel je ervaringen uit met collega’s die met soortgelijke uitdagingen bezig zijn
- spar je met data-experts die meedenken over jouw casus
Geef bij het aanmelden aan of je je aanmeldt voor 29 juni in Dordrecht (Link opent in een nieuw tabblad) of 7 september in Utrecht (Link opent in een nieuw tabblad).
